Bedrijfsfilosofie

ICR BV is in 2001 opgericht met het doel de productiecentra van plastic kaarten te voorzien van de benodigde verbruiksartikelen.

Ons doel is om de klanten een maximale service te bieden. Het belang van de klant ligt ten grondslag aan al ons zakelijk handelen.

Naar onze klantenkring wordt dit zichtbaar door:

  • de topkwaliteit van al onze producten
  • een dynamische voorraad op klantniveau
  • een prijsstelling die gemiddeld 20% voordeliger is dan de markt

ICR streeft ernaar zich te onderscheiden van de concurrentie door de beste kwaliteit tegen de laagste prijs aan te bieden. Het assortiment omvat printlinten, schoonmaakproducten en dubbelzijdige labels. Het huismerk ICR biedt voor een aantal producten een lager geprijsd alternatief en presteert kwalitatief gelijk aan of beter dan de gevestigde A-merken.

Langdurige relaties met onze klanten staan bij ons centraal. Door de vaak jarenlange contacten kan makkelijker en beter worden voorzien in de speciale wensen van de klanten.
Geregeld contact met de klant zorgt ervoor dat die vloeiend verloopt met een kleinere inspanning van zowel de klant als leverancier.

Door zich te richten op één aspect van de industrie (verbruiksartikelen) kan ICR sneller en beter dan andere aanbieders ingewikkelde vraagstukken inschatten en oplossen.